Από τις αρχές του τρέχοντος έτους, η DGA ξεκίνησε δοκιμές ολοκλήρωσης και
συμβατότητας μεταξύ του καλύμματος του κράνους Scorpion από την Thales και του
κράνους Gallet CGF LA 100. Λαμβάνοντας χώρα στο CEV (Center d’Essais en Vol)
στο Cazaux, ο στόχος αυτού ήταν να ενσωματώσει τις δυνατότητες οράσεως του
κράνους, στο μελλοντικό πρότυπο 4 του Rafale.
Ναυτική Αεροπορία
Κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών, ελέγχθηκαν 3 βαθμοί για να διασφαλιστεί η
ασφάλεια των πιλότων της Ναυτικής Αεροπορίας σε περίπτωση εκτόξευσης. Πρώτο
σημείο, η απουσία δυσφορίας κατά τη διάρκεια των φάσεων προσγείωσης και
μεταφοράς. Δεύτερο σημείο, η οπτικοποίηση και η θέση των 2 χειριστηρίων για
τον ελιγμό του θόλου. Τρίτο σημείο, πράξεις επιβίωσης στο νερό. Αυτές οι
δοκιμές κατέστησαν δυνατή, ιδίως την επικύρωση ότι αυτός ο νέος εξοπλισμός δεν
εμποδίζει τις εργασίες ασφάλειας και διάσωσης του πιλότου, ανοίγοντας έτσι τη
χρήση αυτού του εξοπλισμού με τη Γαλλική Πολεμική Αεροπορία και για το
Διαστημικό της τμήμα.
Το Οπτικό πεδίο του κράνους Scorpion
Το οπτικό πεδίο με κράνος Scorpion χρησιμοποιεί τεχνολογία HOBiT (Hybrid
Optical based Inertial Tracking). Το HOBiT είναι μια έγχρωμη συμβολογία που
συγκεντρώνει πληροφορίες από τα διάφορα συστήματα αεροσκαφών (πλοήγηση, μάχη,
απειλές, στόχους, ραντάρ κ.λπ.) για να επιτρέψει στον πιλότο να ολοκληρώσει
την αποστολή του σε δύσκολες καταστάσεις.
Προστιθέμενη αξία αυτού του συστήματος, το Scorpion,το οποίο είναι εναλλάξιμο
μεταξύ κράνους και πιλότου, μειώνοντας έτσι τον απαιτούμενο εξοπλισμό. Για
νυχτερινές αποστολές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με JVN, παρέχοντας τα ίδια
οφέλη με τις πτήσεις της ημέρας. Πρέπει να θυμόμαστε ότι ο Thales παράγει
επίσης το κράνος TopOwl, το οποίο χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στα ελικόπτερα
Tigre HAD του ALAT (Army Light Aviation).