Τα FS Middle είναι τα ολοκαίνουργια τηλεσκοπικά της Faresin, μιας εταιρείας που εντάσσεται και αυτή στη «γεωργία 4.0», έτοιμη για τις εξελίξεις στον κλάδο, αφού πλέον έχει μεγάλη στρατηγική σημασία η διαχείριση του στόλου και η αλληλεπίδραση μεταξύ μηχανημάτων και συσκευών σε αγροκτήματα και εργοτάξια. Εν αναμονή της Agritechnica στο Ανόβερο, όπου η Faresin θα παρουσιάσει τα νέα μοντέλα. FS Middle η νέα γκάμα Η σειρά διαθέτει τετρακύλινδρους κινητήρες Deutz Stage V, με ισχύ που κυμαίνεται από 55 kw έως 100 kw και είναι εξοπλισμένοι με DOC+DPF+SCR (εκτός από την έκδοση 55 kw που διαθέτει DOC+DPF).
Η διαμήκης διάταξη του κινητήρα ντίζελ και των σχετικών υδραυλικών εξαρτημάτων επιτρέπει καλύτερη απόδοση μετάδοσης ισχύος και αποτελεσματική διαχείριση του συστήματος ψύξης. Ο ενσωματωμένος εναλλάκτης θερμότητας που είναι τοποθετημένος οριζόντια, μακριά από λάσπη και σκόνη, ενσωματώνει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εξαερισμού που ενεργοποιείται όταν χρειάζεται και μπορεί να αντιστρέψει τη ροή του αέρα, για να διατηρείται το σύστημα καθαρό ανά πάσα στιγμή. Αυτή η τεχνολογία μειώνει το θόρυβο και την κατανάλωση, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων του μηχανήματος.Η προθέρμανση του αέρα εισαγωγής είναι στάνταρ σε όλους τους κινητήρες της σειράς FS και επιτρέπει την ψυχρή εκκίνηση σε θερμοκρασία έως -25°.
Σε περίπτωση ψυχρότερων θερμοκρασιών, η προθέρμανση του νερού του κινητήρα μέσω εξωτερικού ηλεκτρικού συστήματος (110/220 V) διατίθεται προαιρετικά για όλους τους κινητήρες. Ενδιαφέρουσα επιλογή κιβωτίων Το νέο FS Middle μπορεί να εξοπλιστεί με υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων μονής, διπλής ή συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (HVTronic).
Το νέο υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων HVTronic με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις εξασφαλίζει άνετη οδήγηση έως 40 χλμ./ώρα χωρίς δονήσεις. Το HVTronic συνδυάζει την απεριόριστη μεταβολή της σχέσης των δύο υδροστατικών κινητήρων με τις αναλογίες της μηχανικής σχέσης μετάδοσης, χάρη σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλής ταχύτητας και έναν πολύδισκο συμπλέκτη που δεν επιτρέπει διακοπές ροπής κατά την αλλαγή ταχυτήτων. Χάρη σε αυτή την τεχνολογία, ο χειριστής, απλά πατώντας το πεντάλ του γκαζιού, μπορεί να περιμένει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και μέγιστη πρόσφυση ανά πάσα στιγμή.
Το κιβώτιο HVTronic επιτρέπει επίσης μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση: οι δύο υδροστατικοί κινητήρες και ο ηλεκτρονικός έλεγχος μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων, ειδικά όταν κινείστε με μέγιστη ταχύτητα. Διατίθενται τέσσερις λειτουργίες οδήγησης, σχεδιασμένες για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες του χειριστή: Ecodrive, Slow, Creeper και Forklift.
Τέλος, σημειώνεται ότι όλα τα μοντέλα FS Middle θα είναι εξοπλισμένα με ένα στιβαρό χαλύβδινο βραχίονα S420 με δομή τύπου διπλού C και με ύψος που κυμαίνεται από 7 έως 10 μέτρα, ενώ η ικανότητα φορτίου είναι ανάμεσα σε 35 έως 40 κιλά. Η βαλβίδα Ecofast-E (διαθέσιμη σε ορισμένες εκδόσεις) εγγυάται ομαλές και γρήγορες κινήσεις ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες. Χάρη στην ηλεκτρονική αντιστάθμιση φορτίου μάλιστα, βελτιώνεται η ασφάλεια εργασίας, κάτι που εξασφαλίζει και βέλτιστο έλεγχο του οχήματος.
Κοινοποιήστε το:
Διαβάστε Επίσης