Απαράδεκτη ήταν η συμπεριφορά μιας υπαλλήλου που εργάζεται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) του Δήμου Αθήνας, στο παράρτημα του Νέου Κόσμου, απέναντι σε μια δημότη.
Σύμφωνα με την καταγγελία στην aftodioikisi.gr, η δημότης είχε μεταβεί στο συγκεκριμένο ΚΕΠ την Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020, για να ζητήσει ένα γνήσιο της υπογραφής. Ωστόσο, η υπάλληλος την ενημέρωσε, όπως αναφέρει η καταγγελλούσα, με βλοσυρό ύφος ότι απαιτείται ραντεβού λόγω κορωνοϊού.
Μόλις της περιέγραψε τη διαδικασία η υπάλληλος, η δημότης της ζήτησε να προβούν ευθέως στο ραντεβού, με την υπάλληλο να αλλάζει τα λόγια της και να της υπογραμμίζει ότι τα ραντεβού κλείνονται πλέον μόνο τηλεφωνικώς.
Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην εξυπηρετηθεί ποτέ η δημότης, παρά το ότι δεν υπήρχε κανείς στο κατάστημα εκείνη την ώρα και παρά το ότι οι πέντε υπάλληλοι ήταν διαθέσιμοι, εφόσον δεν εξυπηρετούσαν κανέναν.