Επί του παρόντος η Terra Creta εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 43 χώρες και συνεργάζεται με περισσότερες από 100 αλυσίδες λιανικής, με ταυτόχρονη παρουσία στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής σε αεροδρόμια και λιμάνια (travel retail).
Απόκτηση ενός ισχυρού παίκτη στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
Να σημειωθεί ότι η πλευρά της Μέλισσα Κίκιζας είχε κάνει και άλλες κινήσεις με σκοπό τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της με την πιο πρόσφατη να είναι η προσπάθεια απόκτησης της Pummaro από την Ελαΐς – Unilever, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να πετύχει το προσδωκόμενο, καθώς σε αυτή την περίπτωση επικράτησε η Μινέρβα.
Mε τη συγκεκριμένη κίνηση ουσιαστικά η Μέλισσα – Κίκιζας αποκτά μία εταιρεία με δραστηριότητα στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και ισχυρό εκτόπισμα στα δίκτυα λιανικής πώλησης τόσο στην Ελλάδα, όπου διατηρεί συνεργασία επί σειρά ετών με την ΑΒ Βασιλόπουλος, όσο και στο εξωτερικό.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: «όταν το 2012 η Terra Creta αγοράστηκε από τον Όμιλο επιχειρήσεων του Γιάννη Γρύλου (σήμερα IOGR) ήταν μια εταιρεία με χρέη γύρω στα 6 εκατομμύρια ευρώ και τζίρο που δεν ξεπερνούσε τα 5 εκατομμύρια ετησίως. Σήμερα, η Terra Creta είναι μια υγιής εταιρεία που στηρίζει την κρητική οικονομία και ιδιαίτερα τους παραγωγούς της Κρήτης. Είναι κερδοφόρα επί πολλά συνεχόμενα χρόνια, έχει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και έχει πενταπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της. Εξάγει τα προϊόντα της σε 43 χώρες και συνεργάζεται με πάνω από 100 αλυσίδες τροφίμων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι μια εταιρεία διεθνώς καταξιωμένη, με πάνω από 200 βραβεία και διακρίσεις για την ποιότητα των προϊόντων της και τις αρχές της αειφορίας που ακολουθεί».
Κοινοποιήστε το:
Διαβάστε Επίσης