Το αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας των Τούρκων πετά στο “κέντρο” του Αιγαίου, από νότο προς βορρά και το αντίστροφο. Είναι μια πτήση μήνυμα διχοτόμησης” του Αιγαίου. Πτήση που γίνεται όλο και συχνότερα πλέον, όπως και οι πτήσεις των μη επανδρωμένων τουρκικών αεροσκαφών σε απόσταση μικρότερη ακόμη και των 6 ναυτικών μιλίων στα νησιά του Αιγαίου, αλλά και στον Έβρο.
Το ΓΕΑ χθες “ανεπισήμως” και μέσω …διαρροών στο twitter (!!!) αμφισβήτησε τις πτήσεις των τουρκικών uav υποστηρίζοντας ότι το flight radar “πέφτει έξω”. Θα προσπεράσουμε το γεγονός ότι το flight radar το επικαλούνται ακόμη και διεθνείς οργανισμοί, αλλά θα περιμένουμε έστω και μέσω…διαρροών στο twitter την αντίδραση του ΓΕΑ για την πτήση του ATR τωνΤούρκων. Πόσα μίλια να ΄χει πέσει έξω το flight radar;
Αυτά συμβαίνουν όταν στην Αθήνα και στο Μέγαρο Μαξίμου συζητούσαν για τις νέες φρεγάτες χωρίς να καταλήξουν σε απόφαση, γιατί όπως φαίνεται η εισήγηση των ναυάρχων δεν ταυτίζεται με τα “γεωπολιτικά χαρακτηριστικά” της αγοράς των 5 δις! Κάποια στιγμή θα πρέπει να πάρουμε μολύβι και χαρτί ,να προσθέσουμε τα δισεκατομμύρια που μας έχουν βάλει να πληρώσουμε “με γεωπολιτικά κριτήρια” και να δούμε και τα κέρδη…