Σύµφωνα µε πηγές, η εν λόγω εταιρεία στην πρότερη µορφή της είχε συσταθεί για να εντάξει στην οµπρέλα της τη λειτουργία ενός από τα καταστήµατα του δικτύου λιανικής προϊόντων µαστίχας που φέρουν την ονοµασία mastiha shop. Η νέα εταιρική οντότητα θα έχει ως αντικείµενο τη σύνδεση του αγροτικού προϊόντος µε το τελικό προϊόν και τον καταναλωτή, πραγµατοποιώντας ειδικές εκδηλώσεις, γευσιγνωσίες.
Η Μediterra, στην οποία συµµετέχουν µετοχικά η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, το Zaitech Fund (κεφάλαιο επενδυτικών συµµετοχών της Attica Bank) και η εταιρεία καλλυντικών Κορρές έχει θέσει ως στρατηγικές προτεραιότητες την εντατικότερη αξιοποίηση της φαρµακευτικής χρήσης της µαστίχας σε συνδυασµό µε την ενίσχυση της επιστηµονικής έρευνας, καθώς και την κυκλοφορία τόσο νέων προϊόντων όσο και προϊόντων µε προστιθέµενη αξία, τα οποία µπορούν να αποφέρουν και µεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.
Να σηµειωθεί ότι η αυξηµένη ζήτηση της µαστίχας είχε ως αποτέλεσµα την ταυτόχρονη αύξηση της παραγωγής, η οποία πέρυσι ξεπέρασε τους 200 τόνους, αποτελώντας ρεκόρ τριακονταετίας. Όπως αναφέρει στην Agrenda ο πρόεδρος της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου Γιώργος Τούµπος, η σοδειά του 2020 αναµένεται να κινηθεί στους 215 τόνους. Ο ίδιος αποδίδει το γεγονός τόσο στις προοπτικές που εµφανίζει το προϊόν όσο και στην τιµή πουκινείται στα 85 ευρώ το κιλό µαζί µε τα πλεονάσµατα.
Η Mediterra µέσα στο 2020 κατέγραψε πτώση πωλήσεων κατά 22% επηρεασµένη από την πανδηµία, ενώ εκτιµάται ότι η κάλυψη των απωλειών που προέκυψαν θα γίνει στις αρχές του 2023. Από το σύνολο του τζίρου της τα 6,4 εκατ. ευρώ προέρχονται από πωλήσεις στην ελληνική αγορά.