Αρνητική σε μια ενδεχόμενη συνεργασία με τη ρωσική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mere, η οποία ετοιμάζει να ανοίξει καταστήματα στην Ελλάδα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η CocaCola 3Ε.
Σύμφωνα με πηγές που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της αγοράς, η άρνηση στη συνεργασία οφείλεται στο γεγονός ότι η αλυσίδα σχεδιάζει να πουλάει σε τιμές, ακόμα και κάτω του κόστους:
«Εφόσον γίνει συμφωνία προμήθειας, δεν υποχρεώνεται η αλυσίδα να πουλάει σε κάποια τιμή fixed. Επομένως, μπορεί να πουλάει και κάτω του κόστους. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα τη νόθευση του ανταγωνισμού και την πτώση της αξίας του προϊόντος. Εφόσον δεν συμφώνησαν οι δύο μεριές, η Mere δεν μπορεί να τοποθετήσει προϊόντα της Coca -Cola 3Ε», τονίζουν οι ίδιες πηγές.
Παράλληλα, ενώ η ρωσική αλυσίδα βρίσκεται σε μια φάση υπερδραστηριότητας σε ό,τι αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων, δεν έχει διευκρινίσει ακόμα ποιος θα είναι υπεύθυνος και ποιοι διαχειρίζονται αυτό το ευρύτερο πρότζεκτ. Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει «τρόμο» σε μεγάλες πολυεθνικές, όπως είναι η CocaCola 3Ε, καθώς και σε προμηθευτές.
Τι προϊόντα ζητούν
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η Mere έχει προσεγγίσει γνωστές εταιρείες παραγωγής οσπρίων και ρυζιού.
Μιλώντας με εκπροσώπους του συγκεκριμένου κλάδου, επισημάνθηκε με έμφαση ότι «η ρωσική αλυσίδα αναζητά β’ και γ’ διαλογής όσπρια και ρύζια, για να πετύχει πολύ χαμηλές τιμές στα ράφια. Ωστόσο οι μεγάλες και σοβαρές εταιρείες δεν ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους συμφωνίες».
Οι ίδιοι εκπρόσωποι συμπλήρωσαν ότι «(η Mere) θα βρει συνεργάτες από μικρότερες εταιρείες ή κάποιες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες ή κάμψη των μεγεθών τους και ο συγκεκριμένος discounter μπορεί να τους προσφέρει τουλάχιστον αυξημένο όγκο πωλήσεων, έστω και με εξαιρετικά χαμηλό περιθώριο κέρδους».
Άξιο αναφοράς είναι ότι η Mere ακολουθεί την ίδια τακτική και σε άλλους κλάδους τροφίμων, όπως τα γαλακτοκομικά και γι’ αυτό το λόγο επιχειρεί να συνεργαστεί με εταιρείες, όπως είναι η «ΘΕΣγάλα»