Πρόκειται για ένα χρήσιμο e-book που απευθύνεται σε όσους επιχειρούν στον κλάδο και θέλουν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες προβολής και ανάπτυξης που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο οδηγός υλοποιήθηκε μέσω αποκλειστικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).
Ο στόχος του οδηγού αυτού είναι να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για όσους θέλουν να μυηθούν στον κόσμο της ψηφιακής επικοινωνίας και να προβάλουν καλύτερα και αποτελεσματικότερα την αγροδιατροφική τους επιχείρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πρόκειται για ένα εγχειρίδιο 100 σελίδων που παρουσιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο το πως χτίζεται οργανωμένα μια επαγγελματική ψηφιακή παρουσία. Περιλαμβάνει θέματα που αφορούν την κατάρτιση στρατηγικής και την αποτελεσματική παρουσία στα social media, τη δημιουργία ιστοσελίδων, τη διαφήμιση αλλά και τη συνολική διαχείριση της online φήμης μιας επιχείρησης.
Μέσα από συμβουλές, βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα ο οδηγός κατευθύνει τους αναγνώστες να ανακαλύψουν τις τεχνικές που θα τους επιτρέψουν να χτίσουν το digital branding και την online παρουσία της επιχείρησής τους, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ.