Διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης εμφανίζει η Σκλαβενίτης στο εννεάμηνο του 2020, σύμφωνα με το FnB Daily συνεχίζοντας την έντονα ανοδική πορεία, που ξεκίνησε από την περίοδο του lockdown (δίμηνο Μαρτίου-Απριλίου), όπου, εν μέσω ισχύος των μέτρων ασφαλείας, παρατηρήθηκε αυξημένη κατανάλωση σε είδη διατροφής και οικιακής χρήσης.
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Η δυναμική αυτή απόδοση της αλυσίδας υποστηρίζεται από μια σειρά στρατηγικών κινήσεων και πρωτοβουλιών και συνοδεύεται από ισχυρές επενδύσεις. Πιο συγκεκριμένα:
• Τους πρώτους μήνες του 2020, πραγματοποιήθηκε η είσοδος της εταιρείας στο ψηφιακό λιανεμπόριο, μέσω της επένδυσης στο caremarket.gr, η αναβάθμιση του οποίου βρίσκεται σε εξέλιξη και εντός του έτους θα ενσωματωθεί πλήρως στο brand Σκλαβενίτης.
• Συνήφθη στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα online παραγγελιών efood, που αποτέλεσε τη σημαντικότερη διαδικτυακή επιλογή των καταναλωτών για άμεση προμήθεια βασικών αγαθών, στη διάρκεια της καραντίνας.
• Δημιουργήθηκε το δεύτερο υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, μια σημαντική επένδυση με στόχο την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών.
• Η εταιρεία προχώρησε σε 1.500 προσλήψεις, με στόχο την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αντιμετώπιση της αυξημένης ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
• Συνεχίστηκε απρόσκοπτα το νέο πλάνο ανακαινίσεων των καταστημάτων της εταιρείας και της επένδυσης σε τεχνολογικές υποδομές για τον εκσυγχρονισμό των εσωτερικών διαδικασιών της.
ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΑΡΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Από την εταιρεία επισημαίνεται ακόμη πως, «στις ειδικές συνθήκες, που διαμόρφωσε η πανδημία, η Σκλαβενίτης στάθηκε δίπλα στους εργαζόμενους της, προχωρώντας στην καταβολή έκτακτης παροχής ύψους 5 εκατ. ευρώ, επιβραβεύοντας την αφοσίωση τους και την σπουδαία προσπάθειά τους, ενώ λειτούργησε ως πρότυπο σε επίπεδο λήψης μέτρων ασφαλείας.»
SKLAVENITIS.GR ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Αναφορικά με τα επόμενα βήματα, μέχρι το τέλος του 2020, η online παρουσία της Σκλαβενίτης αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω με το λανσάρισμα του sklavenitis.gr και την ενίσχυση των διαθέσιμων υποδομών, που θα υποστηρίξουν την βέλτιστη λειτουργία του.
Τα επόμενα χρόνια η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης θα εστιάσει στην ενίσχυση, όχι μόνο των μεγεθών της, αλλά πρωτίστως στην παροχή νέων υπηρεσιών και στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των σημείων διεπαφής με τους πελάτες της.
ΑΝΟΔΙΚΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟ 2019
Σχετικά με την πορεία του ομίλου Σκλαβενίτη το 2019, όλα τα μεγέθη ήταν ενισχυμένα σε μία χρονιά κατά την οποία ολοκληρώθηκε το πλάνο ανακαίνισης του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος.
ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΤΡΈΧΕΙ ΜΕ ΔΙΨΉΦΙΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΣΤΟ 9ΜΗΝΟ – ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΉΣΕΙΣ_ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΟΝΟΣ
Στη σημαντική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2019 συνέβαλαν, μεταξύ άλλων, η ολοκλήρωση του πλάνου
ανακαίνισης συνολικά 99 καταστημάτων και η ενσωμάτωση των 12 καταστημάτων της Κρόνος στην περιοχή της Αχαΐας, τα
οποία πλέον λειτουργούν υπό το σήμα της Σκλαβενίτης.
Επιπλέον, εντός του 2019, ο Όμιλος Σκλαβενίτης υλοποίησε επενδύσεις ύψους 53 εκατ. ευρώ και προχώρησε στη δημιουργία 1.000 νέων θέσεων εργασίας, ενώ στο ίδιο διάστημα ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση εγκατάστασης και λειτουργίας του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος SAP ERP.
Υπενθυμίζεται πως σήμερα, το δίκτυο του Ομίλου Σκλαβενίτης αριθμεί 497 καταστήματα και ανθρώπινο δυναμικό, που ανέρχεται σε 30.000. Αντίστοιχα, η ΕΥΣ κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου (30%) και διαθέτει 427 καταστήματα και δύο e-hub για την
εξυπηρέτηση των online πωλήσεων, με το ανθρώπινο δυναμικό της να προσεγγίζει τους 26.000.