Δεν αποκλείεται η απάντηση, στο SMS στο 13033, για μετακίνηση, να είναι και
αρνητική ξεκαθάρισε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή,
Παναγιώτης Σταμπουλίδης.
Μιλώντας στον ANT1, ο κος Σταμπουλίδης εξήγησε ότι μπορεί τα sms στο 13033 να
μην έχουν όριο αλλά αν το σύστημα εντοπίσει πολλές μετακινήσεις από έναν
αριθμό, μπορεί να τον εμποδίσει και να «αρνηθεί» την έξοδο.
«Όριο δεν υπάρχει ως διαδικασία, όμως το σύστημα αν δει ότι κινείστε πολλές
φορές», θα σας κόψει, τόνισε συγκεκριμένα.
Επιπρόσθετα, όπως διευκρινίστηκε επίσης, σε περίπτωση που ο πολίτης στείλει
μήνυμα στο 13033 και δεν λάβει απάντηση, τότε πριν βγει από το σπίτι του, θα
πρέπει να ξαναστείλει μήνυμα και να λάβει απάντηση.
Το να μη λάβει απάντηση μπορεί να οφείλεται στο γεγονός πως εκείνη την ώρα,
στη συγκεκριμένη περιοχή, να υπάρχουν πολλά μηνύματα.
Σημειώνεται ακόμη πως σε περίπτωση που το μήνυμα σταλεί αλλά δεν είναι
γραμμένο σωστά, βάσει των οδηγιών για το ποια θα πρέπει να είναι η μορφή του
το σύστημα “απαντά” αυτόματα με ένα μήνυμα στο οποίο, δίνει οδηγίες για τον
τρόπο που αυτό πρέπει να γραφτεί και ζητά εκ νέου αποστολή στη σωστή μορφή.