Τo efood, έχοντας ως κεντρική προτεραιότητα την ασφάλεια του στόλου διανομής του, δημιούργησε μια νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης, με την οποία οι διανομείς μπορούν άμεσα να καλέσουν σε βοήθεια, σε περιπτώσεις που βρίσκονται σε κίνδυνο.
Η νέα λειτουργία, έχει ενσωματωθεί στο efood riders app, την εφαρμογή που χρησιμοποιούν οι διανομείς κατά την εργασία τους, και συνδέεται με το 112, τον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης, πραγματοποιώντας άμεσα -με το πάτημα ενός κουμπιού – δωρεάν κλήση προς τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Το efood αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες με υπηρεσίες delivery στην ελληνική αγορά, εντάσσοντας στο δυναμικό του περισσότερους από 4.000 διανομείς σε όλη την Ελλάδα.
Ενεργό μέρος της στρατηγικής του efood είναι η δημιουργία των καλύτερων συνθηκών εργασίας και ασφάλειας για τους διανομείς του. Για το λόγο αυτό, τους παρέχει τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό, δημιουργεί εκπαιδευτικό υλικό για την ασφαλή οδήγηση, το οποίο διαθέτει μέσα από την πλατφόρμα riders academy και ενεργοποιεί άμεσα τις διαδικασίες για την ασφάλεια των διανομέων, σε περιπτώσεις έκτακτων καιρικών φαινομένων ή καταστάσεων.
Σχετικά με το efood:
Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 21.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.