Όλους μας έχουν ενοχλήσει κατά καιρούς οι τηλεφωνικές διαφημιστικές κλήσεις. Κάποια στιγμή φτάνει ο κόμπος στο χτένι.
Έτσι, αποζημίωση 2.000 ευρώ καλείται να πληρώσει – με βάση δικαστική απόφαση- σε καταναλωτή μια επιχείρηση, η οποία προέβαινε σε τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς, παραβιάζοντας τον νόμο για τα προσωπικά δεδομένα.
Η σημαντική απόφαση που αφορά σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών, εκδόθηκε από το Ειρηνοδικείο, όπου προσέφυγε ο εν λόγω πολίτης, γιατί δεχόταν επανειλημμένες διαφημιστικές κλήσεις, παρά το γεγονός ότι, με βάση τη νομοθεσία, είχε ζητήσει εγγράφως και με e-mail να διαγραφεί από τα σχετικά μητρώα της διαφημιζόμενης εταιρείας.
Την αποκάλυψη έκανε η εφημερίδα «Τα Νέα» στο σημερινό της φύλλο. Στην προκειμένη υπόθεση, η εναγόμενη εταιρεία, το χρονικό διάστημα από 17/1/2018 έως 28/02/2020 καλούσε τον συγκεκριμένο κάτοχο του τηλεφωνικού αριθμού για να προωθήσει τις εμπορικές υπηρεσίες της, παρά το γεγονός ότι εκείνος είχε ζητήσει, τόσο προφορικά, όσο και γραπτώς από τους εκπροσώπους της εναγόμενης επιχείρησης να μην τον ξαναενοχλήσουν «προξενώντας έτσι σε αυτόν ψυχική αναστάτωση και απώλεια του προσωπικού και εργασιακού χρόνου του, προκειμένου να απαντήσει στις κλήσεις τους, καθόσον η διεύθυνση κατοικίας του αποτελεί και επαγγελματική έδρα».
Ο ενάγων σύμφωνα με «Τα Νέα» διεκδικούσε 5.000 ευρώ, αλλά το δικαστήριο «με γνώμονα την αποφυγή της οικονομικής εξουθένωσης της εναγομένης και του αντίστοιχου πλουτισμού του ενάγοντα» επιδίκασε υπέρ αυτού το ποσό των 2.000 ευρώ.