Το Βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης για την οδό Επτανήσου στον Εύοσμο, αναφέρεται και στην έκθεση του Πολιτικού Μηχανικού – Συγκοινωνιολόγου Σταύρου Κωνσταντινίδη, σύμφωνα με την οποία σε επίπεδο πολεοδομικό, κυκλοφοριακό και περιβαλλοντικό παρατηρούνται σε συντριπτικό βαθμό μεγάλες ωφέλειες, ενώ οι θετικές επιπτώσεις του έργου μεγιστοποιούνται ακριβώς λόγω της επιλογής της ανοιχτής σιδηροδρομικής γραμμής. Σε αντίθετη περίπτωση που επιλεγόταν η κλειστή ή περιφραγμένη σιδηροδρομική ζώνη, όλες σχεδόν οι ωφέλειες θα ήταν αποδυναμωμένες σε μεγάλο βαθμό, τη στιγμή που η σιδηροδρομική γραμμή παραμένει ανενεργή επί δεκαετίες. Η έκθεση του κυρίου Κωνσταντινίδη καταλήγει στο ότι η επιλεγείσα λύση που είναι επισήμως ενταγμένη στην αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του δήμου Κορδελιού Ευόσμου από τεχνικής άποψης συνάδει με τη σύγχρονη Ευρωπαϊκή αντίληψη της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, και πολλαπλασιάζει τη δημόσια ωφέλεια για τους πολίτες και την περιοχή.
Με βάση την έκθεση του κυρίου Κωνσταντινίδη αλλά και άλλων ειδικών, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών καταλήγει πως επιβεβαιώνεται ότι αιρετοί και οι υπάλληλοι των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου, ο καθένας στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς του, έχοντας ως γνώμονα το συμφέρον των δημοτών, ενήργησαν με τη λήψη αποφάσεων και βεβαιώσεων που συντελούσαν στην ολοκλήρωση του έργου της ανάπλασης της οδού Επτανήσου με κοινοτικά κονδύλια εντός του αυστηρά καθορισμένου χρονοδιαγράμματος. Παρακάτω αναπτύσσεται το σκεπτικό στο οποίο έγινε αναφορά σε προηγούμενο άρθρο.
Το δια ταύτα είναι ότι τα κιγκλιδώματα, που αποτέλεσαν βασική αιτία για να απενταχθεί το έργο της οδού Επτανήσου από το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, δεν έπρεπε να μπουν γιατί αλλιώς όλες σχεδόν οι ωφέλειες του έργου θα ήταν αποδυναμωμένες σε μεγάλο βαθμό. Όσον αφορά την ασφάλεια της γραμμής, εφόσον αυτή χρησιμοποιούνταν στο μέλλον, ο δήμος είχε δεσμευτεί στον ΟΣΕ ότι θα διέθετε προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας ώστε αυτή η κίνηση να γίνεται με ασφάλεια, κάτι που αναφέρεται και στο Βούλευμα.
Σκάνδαλο στην οδό Επτανήσου δεν υπήρξε, όπως και δεν υπήρξε κανένα άλλο σκάνδαλο από αυτά που καταγγέλθηκαν επωνύμως ή ανωνύμως ως σκάνδαλα στον δήμο Κορδελιού Ευόσμου. Ο δήμος όμως ταλαιπωρήθηκε και συνεχίζει να ταλαιπωρείται ακόμη απ’ όλες αυτές τις καταγγελίες.
Στο αρχείο και το «σκάνδαλο» της οδού Επτανήσου
Πόσα Μέσα Ενημέρωσης θα γράψουν ότι η ανάπλαση της Επτανήσου δεν ήταν σκάνδαλο;