Οι χειριστές των τρακτέρ John Deere 8R μπορούν πλέον να παρακολουθούν και να ρυθμίζουν συνεχώς τις πιέσεις των ελαστικών με το πάτημα ενός κουμπιού χρησιμοποιώντας ένα νέο πλήρως ενσωματωμένο κεντρικό σύστημα πλήρωσης ελαστικών (CTIF), το οποίο κάνει διαθέσιμο στο εξής η κατασκευάστρια.
Διαθέσιμο από το εργοστάσιο σε 8R με ανεξάρτητη ανάρτηση, αυτό το σύστημα CTIF λειτουργεί μέσα από την οθόνη CommandCenter του τρακτέρ. Αναλυτικότερα, χρησιμοποιώντας έναν κομπρέσορα, τα ελαστικά μπορούν να ξεφουσκώσουν για εργασία στο πεδίο για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους κατά σχεδόν 25%, με μείωση έως και 3psi στην πίεση του εδάφους, δίνοντας 2 έως 4 τις εκατό λιγότερη ολίσθηση των τροχών. Άλλα οφέλη από χαμηλότερες πιέσεις ελαστικών εντός πεδίου περιλαμβάνουν μειωμένη συμπύκνωση και κατανάλωση καυσίμου ενώ μια αυξημένη απόδοση έλξης είναι αναμενόμενη.
Σύμφωνα με την John Deere, η μεγάλη διάμετρος των γραμμών αέρα έχει ως αποτέλεσμα γρήγορους χρόνους πλήρωσης και αποπλήρωσης. Για παράδειγμα, η εσωτερική πίεση ελαστικών 710/75R42 και 650/60R34 μπορεί να αυξηθεί από 0,8 σε 1,8 bar σε λιγότερο από 6,5 λεπτά όταν το τρακτέρ βρίσκεται στο στο δρόμο με αυτό να έχει ως αποτέλεσμα μια βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και την ίδια στιγμή μια μειωμένη αντίσταση κύλισης και φθορά των ελαστικών. Αντίθετα, χρειάζονται λιγότερα από τέσσερα λεπτά για να μειωθεί η πίεση από τα ίδια ελαστικά.
Μια εξωτερική σύνδεση αέρα επιτρέπει ακόμη πιο γρήγορο φούσκωμα, για παράδειγμα με τη λήψη αέρα από έναν συμπιεστή δεξαμενής υγρής κοπριάς. Είναι επίσης δυνατή η σύνδεση ενός πιστολιού αέρα για σκοπούς καθαρισμού, εάν απαιτείται. Να σημειωθεί πως αντί των συνηθισμένων τυπικών πλαστικών γραμμών αέρα, χρησιμοποιούνται από την John Deere ισχυροί υφασμάτινοι σωλήνες, οι οποίοι είναι στερεωμένοι στους εμπρός και πίσω τροχούς του τρακτέρ.
Κοινοποιήστε το:
Διαβάστε Επίσης