«Οι καλλιεργητές της σειράς VE συνεχίζουν μια μακρά παράδοση να παρέχουν ακριβή φύτευση με ελάχιστο χρόνο διακοπής, φθορά ή απαιτούμενη συντήρηση», λέει ο Arthur Santos, διευθυντής μάρκετινγκ για την σπορά και την καλλιέργεια του ομίλου AGCO, σχολιάζοντας τη νέα γενιά μηχανημάτων φύτευσης VE που λανσάρει η Massey Ferguson.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτά τα μηχανήματα αντιπροσωπεύουν την τελευταία εξέλιξη στις λύσεις φύτευσης από την AGCO και διαθέτουν μια επανασχεδιασμένη, πιο ανθεκτική μονάδα, δίνοντας την ευκαιρία αξιοποίησης πολλών από τις τεχνολογίες Precision Planting της εταιρείας.
Η μεγάλη γκάμα επιλογών πλάτους και αξεσουάρ φύτευσης θα είναι διαθέσιμη στη σειρά Massey Ferguson VE. Τα μηχανήματα δύνανται έτσι να προσφέρουν λύσεις για όλους τους παραγωγούς-από εκείνους που επιθυμούν συμβατική άροση έως εκείνους που απαιτούν τις τελευταίες τεχνολογίες που επιτρέπουν μεταβλητό ρυθμό φύτευσης υψηλής ταχύτητας και ατομικό έλεγχο σειρών. Η σειρά VE διατίθεται σε μια ποικιλία συνδυασμών σειρών και αποστάσεων, συμπεριλαμβανομένων 6, 8, 12, 16, 23, 24 και 36 σειρών και διαστήματα 15, 20, 22, 30, 36, 38 και 40 ιντσών.
Νέα μονάδα σειράς για ακρίβεια και μακροζωία
Με βάση τον αποδεδειγμένα καλό σχεδιασμό των μονάδων White Planters, η μονάδα σειράς Heads Up της σειράς VE συνδυάζεται εύκολα με τα πιο προηγμένα εργαλεία και την τεχνολογία ακριβούς φύτευσης που διατίθενται σήμερα. Αρκετές αλλαγές στο σχεδιασμό εξασφαλίζουν τη μακροζωία και την απόδοση της ίδιας της μονάδας, με την εταιρεία να τονίζει ότι όλα αυτά καθιστούν τη ρύθμιση και τη συντήρηση του μηχανήματις ευκολότερη και πιο βολική.
Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές στη μονάδα είναι ο επανασχεδιασμός της βάσης προστασίας σωλήνα σπόρων. Διατίθενται δύο προστατευτικά, ένα τυπικό συγκρότημα από υλικό νικελίου και ένα συγκρότημα προστασίας εκτεταμένης φθοράς από ανοξείδωτο χάλυβα και βολφράμιο, το οποίο συνιστάται για φύτευση υψηλής ταχύτητας. Το επανασχεδιασμένο σύστημα χύτευσης διαθέτει, τέλος, μια πρόσβασης που διευκολύνει την τοποθέτηση γραμμών για υγρό λίπασμα. Η τρύπα είναι μπροστά από τον σωλήνα σποράς, βελτιώνοντας τη συνολική διαδρομή των γραμμών, προστατεύοντας όμως και από τις λεπίδες του δίσκου.
Κοινοποιήστε το:
Διαβάστε Επίσης