Έως τις 20 Δεκεμβρίου 2020 παρατείνεται η προθεσμία μέσα στην οποία μπορούν να καταθέτουν τις αιτήσεις τους προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης οι επαγγελματίες και οι επιχειρηματίες που επλήγησαν κατά την πρώτη φάση της υγειονομικής κρίσης, όπως έκανε γνωστό ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής.
Οι αιτήσεις για απαλλαγές δημοτικών τελών από μέρους των επαγγελματιών και των επιχειρηματιών που διέκοψαν υποχρεωτικά τη δραστηριότητά τους λόγω των μέτρων που είχαν τεθεί σε ισχύ για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού κατά την πρώτη φάση της υγειονομικής κρίσης, την περασμένη άνοιξη, γίνονται δεκτές αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
Αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr) μέσω της παραπομπής «Απαλλαγές Δημοτικών Τελών Επιχειρήσεων».
Εκεί βρίσκεται αναρτημένη η σχετική αίτηση – υπεύθυνη δήλωση, την οποία οφείλουν να συμπληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες και εν συνεχεία -αφού την εκτυπώσουν και την υπογράψουν- να αποστείλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο email: [email protected]
Και νέες απαλλαγές τελών
Στο μεταξύ, το μέτρο των απαλλαγών από τα δημοτικά τέλη επεκτείνεται και για τις επιχειρήσεις που έχουν διακόψει ή έχουν περιορίσει τη λειτουργία τους και κατά τη δεύτερη φάση της υγειονομικής κρίσης, την οποία διανύουμε αυτήν την περίοδο.
Για τις πληττόμενες επιχειρήσεις της δεύτερης φάσης αποφασίστηκε απαλλαγή από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού καθώς και απαλλαγή από τα τέλη χρήσης κοινόχρηστου χώρου για όσο διάστημα μείνουν σε ισχύ τα περιοριστικά μέτρα.
Σε επόμενη φάση θα ανακοινωθεί από τον Δήμο Θεσσαλονίκης η προθεσμία μέσα στην οποία θα γίνουν δεκτές οι αιτήσεις των επιχειρήσεων που πλήττονται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας.