Από το 2023 έως το 2026, η καμπάνια μάρκετινγκ στοχεύει στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου και στην εκπαίδευση και έμπνευση τόσο του εμπορικού όσο και του καταναλωτικού κοινού της για ένα από τα πιο αγαπημένα τυριά πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης.
Η καμπάνια θα περιλαμβάνει διαφημίσεις στην τηλεόραση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνεργασίες με υψηλού προφίλ influencers και τον πρεσβευτή της μάρκας Parmigiano Reggiano, Gennaro Contaldo, καθώς και συμμετοχή σε σημαντικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες του γραφείου τύπου, για τη μετάδωση ενός συνεπούς μηνύματος στο κοινό του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο Πρόεδρος της Κοινοπραξίας Parmigiano Reggiano, Nicola Bertinelli, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε την υποστήριξη της ΕΕ στις συνεχείς προσπάθειές μας να εκπαιδεύσουμε το εμπόριο και το κοινό στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με την αριστεία του Parmigiano Reggiano, εμπνέοντας τόσο επαγγελματίες σεφ όσο και οικιακούς μάγειρες με νέους τρόπους για να απολαύσει αυτό το απίστευτα ευέλικτο τυρί, το οποίο κουβαλά μαζί του μια εκπληκτική δεξιοτεχνία και κληρονομιά.»
Πάνω από τέσσερα εκατομμύρια κεφάλια Parmigiano Reggiano παράγονται ετησίως, με 62.429 τόνους Parmigiano Reggiano να εξάγονται ετησίως. Από το 2022, υπάρχουν 305 γαλακτοκομεία σε μια μικρή περιοχή της βόρειας Ιταλίας που παράγουν το τυρί, που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τις ίδιες μεθόδους πολιτιστικής κληρονομιάς στις οποίες εμπιστεύονταν την παραγωγή του εδώ και αιώνες. Η καμπάνια στοχεύει να ενισχύσει τις γνώσεις των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο για το τι κάνει το Parmigiano Reggiano τόσο μοναδικό και ξεχωριστό.
Σήμερα, το Parmigiano Reggiano παράγεται όπως σχεδόν πριν από 1.000 χρόνια, χρησιμοποιώντας τα ίδια τρία συστατικά – γάλα, αλάτι και πυτιά – και τις ίδιες τεχνικές παραγωγής. Είναι το μόνο τυρί που μπορεί νόμιμα να ονομαστεί «παρμεζάνα» και η τριετής συνεργατική εκστρατεία μεταξύ της Κοινοπραξίας και της ΕΕ στοχεύει να ενισχύσει αυτό το μήνυμα.
Πηγή: dairyindustries
Κοινοποιήστε το:
Διαβάστε Επίσης