Πέρυσι ο όμιλος Μύλοι Λούλη υλοποίησε επενδύσεις σε πάγια 3,963 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις εν μέσω πανδημίας αυτές σε επίπεδο ομίλου ανήλθαν στα 111,06 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 3,09%.
Σημαντική αύξηση καταγράφηκε στις πωλούμενες ποσότητες της κατηγορίας “Καταναλωτικά Προϊόντα Αλευρόμυλου & Μείγματα Αρτοποιίας & Ζαχ/κής”, καθώς ανήλθαν στους 28,2 χιλ. τόνους, ενώ το 2019 στους 19,4 χιλ. τόνους.
Η αύξηση αυτή επηρέασε αντίστοιχα και τις πωλήσεις της κατηγορίας, καθώς εμφάνισαν σημαντική αύξηση κατά 38,63%.
Αντιθέτως οι πωλούμενες ποσότητες της κατηγορίας “Επαγγελματικά Προϊόντα Αλευρόμυλου”, μετά και την έναρξη λειτουργίας παραγωγής του νέου αλευρόμυλου στην Βουλγαρία στις αρχές του 2020, ανήλθαν σε 242,2 χιλ. τόνους, παρουσιάζοντας μείωση κατά 0,50% ενώ αντίστοιχα οι πωλούμενες ποσότητες της κατηγορίας “Επαγγελματικά Προϊόντα Αλευρόμυλου” στην Εταιρεία ανήλθαν σε 220 χιλ. τόνους παρουσιάζοντας μείωση κατά 9,60%.
Έτσι οι πωλήσεις της κατηγορίας στον όμιλο και στην εταιρεία υποχώρησαν στα 81,22 εκατ. ευρώ και 75,23 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, παρουσιάζοντας μείωση 3,99% και 11,58% αντίστοιχα.
Επίσης, οι πωλήσεις της κατηγορίας “Μείγματα & Α’ Ύλες για την Αρτοποιία & Ζαχ/κή”, εμφάνισαν πωλήσεις προς τρίτους ύψους € 7,23 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 4,32%, ενώ οι πωλήσεις προς τρίτους της κατηγορίας “Δημητριακά” ενισχύθηκαν κατά 72% στα 6,83 εκατ. ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 0,72 εκατ. ευρώ από 3,02 εκατ. ευρώ και ως ποσοστό επί των πωλήσεων από 2,80% το 2019 σε 0,64% το 2020.
Πηγή:capital.gr