Η STIHL παρουσιάζει διεθνείς καινοτομίες σε βενζινοκίνητα και επαναφορτιζόμενα προϊόντα τόσο για ιδιώτες όσο και για επαγγελματίες. «Με το STIHL MSA 300, παρουσιάζουμε το ισχυρότερο επαναφορτιζόμενο αλυσοπρίονο που διατίθεται σήμερα στην αγορά. Μας δίνει τη δυνατότητα να επιτύχουμε μια εντελώς νέα διάσταση για το πριόνισμα σε χώρους με ευαισθησία στον θόρυβο και να υπογραμμίσουμε την υπεροχή μας στην καινοτομία – και στον τομέα των επαναφορτιζόμενων», δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL.
Το φάσμα των εφαρμογών του επαγγελματικού αλυσοπρίονου στην κηπουρική και τη διαμόρφωση χώρων πρασίνου, στις δημοτικές υπηρεσίες και στη δασοκομία εκτείνεται από το επιλεκτικό κλάδεμα, τον επιτόπιο τεμαχισμό και την κοπή δένδρων μεσαίου μεγέθους έως τις κατασκευές με ξύλο. Για αυτή την καινοτομία, έχουμε αναπτύξει την μπαταρία STIHL AP 500 S. Χάρη στην καινοτόμο τεχνολογία, διαθέτει όχι μόνο υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο σε μικρό βάρος, αλλά και σημαντικά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Ο STIHL BGA 300 για επαγγελματικές εφαρμογές είναι ο πρώτος επαναφορτιζόμενος φυσητήρας πλάτης στη σειρά STIHL. Χαρακτηρίζεται από την τεράστια δύναμη φυσήματος και την πολύ υψηλή ταχύτητα αέρα. Λόγω του συστήματος σιγαστήρα STIHL Silencer System (για τον οποίο εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας), είναι το πιο αθόρυβο ηλεκτρικό εργαλείο της κατηγορίας του στην αγορά, με μέγιστο θόρυβο στα 93 decibels, και μπορεί επίσης να λειτουργήσει χωρίς περιορισμούς σε χώρους ευαίσθητους στον θόρυβο.
Άλλα αξιοσημείωτα προϊόντα στον χώρο των επαναφορτιζόμενων για επαγγελματίες είναι:
-το αλυσοπρίονο περιποίησης δέντρων STIHL MSA 220 T, το οποίο αποτελεί το πιο ισχυρό μοντέλο της σειράς επαναφορτιζόμενων της STIHL για την περιποίηση δέντρων
-το κιβώτιο μεταφοράς και φόρτισης bottTainer, το πρώτο επαναφορτιζόμενο σύστημα φόρτισης της βιομηχανίας για χρήση εν κινήσει, το οποίο επιτρέπει τη φόρτιση έως και 28 μπαταριών με τη χρήση του πολυφορτιστή STIHL AL 301-4, ο οποίος είναι άλλο ένα νέο προϊόν
Τα ακόλουθα επαναφορτιζόμενα καταναλωτικά προϊόντα θα διατίθενται στην αγορά για ιδιώτες:
-το επαναφορτιζόμενο κονταροπρίονο STIHL HTA 50, το οποίο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να φτάσει σε κλαδιά σε μεγάλη απόσταση από το έδαφος κατά την περιποίηση των δέντρων
-ο ηλεκτρικός τεμαχιστής STIHL SHA 56 για την άνετη απομάκρυνση και τεμαχισμό φύλλων και κομμένου υλικού
-ο πολύ ελαφρύς επαναφορτιζόμενος φυσητήρας χειρός STIHL BGA 60, ο οποίος κάνει ευκολότερη τη δουλειά με τα υγρά φύλλα και το κομμένο γρασίδι χάρη στην ισχυρή δέσμη αέρα που διαθέτει
-το επαναφορτιζόμενο σκουπάκι STIHL SEA 20 με ένα ευρύ φάσμα τυπικών χαρακτηριστικών σε συνδυασμό με την εξαιρετική σχέση ποιότητας προς τιμή, είναι ιδανικό για την αντιμετώπιση των ακαθαρσιών και της σκόνης στο σπίτι, το αυτοκίνητο ή το συνεργείο.
Η STIHL υπογραμμίζει επίσης τη θέση της ως τεχνολογικού ηγέτη στον τομέα των βενζινοκίνητων αλυσοπρίονων. Το κοπτικό σύστημα STIHL Hexa σηματοδοτεί την εμφάνιση μιας παγκόσμιας καινοτομίας για την εταιρεία, που αποτελείται από τη γρήγορη αλυσίδα 3/8″ Hexa για επαγγελματίες και τη λίμα Hexa, που επιτρέπει το γρήγορο και ακριβές τρόχισμα της αλυσίδας. Η κοπτική απόδοση της νέας αλυσίδας είναι έως και 10% μεγαλύτερη από ένα Rapid Super 3/8″. Επιπλέον, η σειρά επεκτάθηκε ώστε να συμπεριλάβει το εύχρηστο βενζινοκίνητο αλυσοπρίονο STIHL MS 162 για ιδιώτες, το οποίο έχει να επιδείξει απλή λειτουργία, εύκολο χειρισμό και ελκυστική σχέση ποιότητας-τιμής.
Στις νέες της ψηφιακές λύσεις η εταιρεία πρόσθεσε την έξυπνη προστασία αυτιών STIHL ADVANCE ProCOM που αποτελεί ένα ορόσημο στον εξοπλισμό ατομικής προστασίας. Με αυτό, οι χρήστες μπορούν να συνδέσουν έως και 16 σετ κράνους για αλληλεπικοινωνία ακόμα και σε θορυβώδη περιβάλλοντα. Η εμβέλεια μεταξύ δύο συσκευών μπορεί να φτάσει τα 600 μέτρα. Το έξυπνο αυτό προϊόν μπορεί να συνδυαστεί με την εφαρμογή για τηλέφωνα STIHL wood list.
Παράλληλα, μια νέα συσκευή για τη διαχείριση στόλου είναι το Smart Connector 2 A, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καταγράψει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την ταχύτητα ενός εργαλείου και να διαβιβάσει αυτές τις πληροφορίες σε μια κινητή συσκευή μέσω Bluetooth. Το κατάστημα STIHL με επώνυμα προϊόντα διευρύνει επίσης την γκάμα του. Το αλυσοπρίονο παιχνίδι της STIHL – ένα από τα αλυσοπρίονα της STIHL με τις καλύτερες πωλήσεις – θα κυκλοφορήσει σε μια νέα έκδοση το 2022. Έχοντας την εμφάνιση και δίνοντας την αίσθηση του καινοτόμου βενζινοκίνητου αλυσοπρίονου STIHL MS 500i, αναπαράγει με τη μορφή παιχνιδιού όλες τις λειτουργίες του «μεγαλίστικου εργαλείου», από την κινητή, ανταλλάξιμη αλυσίδα και την οθόνη λειτουργίας LED έως το νέο σχέδιο λάμας. Το κατάστημα επώνυμων προϊόντων παρουσιάζει επίσης είδη ρουχισμού από την STIHL COLLECTION 2022, που επιδιώκει να τιμήσει τη φύση και τη ζωή.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα STIHL TIMBERSPORTS® στο Μόναχο
Το Ατομικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στις 2 Οκτωβρίου 2021 θα σηματοδοτήσει το τέλος της σεζόν STIHL TIMBERSPORTS®. Οι καλύτεροι αθλητές υλοτομίας στον κόσμο θα συγκεντρωθούν στο Μόναχο για να αγωνιστούν για τον πιο σημαντικό τίτλο του πρωταθλήματος ακραίων σπορ χρησιμοποιώντας τσεκούρια και αλυσοπρίονα. Εκτός από τους τέσσερις πρωταθλητές από υπερπόντιες χώρες (Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Καναδά και ΗΠΑ), προβλέπεται να συμμετάσχουν και οι οκτώ καλύτεροι εθνικοί πρωταθλητές από χώρες της Ευρώπης. «Δυστυχώς, λόγω της πανδημίας, θα πρέπει και πάλι να προχωρήσουμε χωρίς θεατές και χωρίς τον θεαματικό ομαδικό διαγωνισμό. Ελπίζουμε ότι η κατάσταση αυτή θα είναι διαφορετική τον Οκτώβριο του 2022 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας», δήλωσε ο Δρ Kandziora.
Υψηλή κερδοφορία για τον όμιλο
Ο όμιλος STIHL συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία από το προηγούμενο οικονομικό έτος και παρήγαγε έσοδα ύψους 3,51 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά την περίοδο από Ιανουάριο έως Αύγουστο 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση κατά 11,7 % σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η προσαρμοσμένη ως προς τη συναλλαγματική ισοτιμία αύξηση των εσόδων ανέρχεται σε 15,4%. Στις 31 Αυγούστου 2021, ο όμιλος STIHL απασχολούσε 19.523 άτομα, δηλαδή 7,3% περισσότερα άτομα από ό,τι στο τέλος του 2020.
«Οι πωλήσεις και τα έσοδα σε όλες τις ομάδες προϊόντων αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος – και ήταν υψηλότερα από τις προβλέψεις. Αυτό το αποτέλεσμα έγινε εφικτό λόγω του υψηλού επιπέδου δέσμευσης, της ευελιξίας του εργατικού δυναμικού μας και του μακρόπνοου σχεδιασμού στον τομέα της παραγωγής, των πωλήσεων και της εφοδιαστικής – παρόλο που οι ελλείψεις πρώτων υλών, η έλλειψη παραγωγικής ικανότητας στους προμηθευτές και στη STIHL καθώς και η περιορισμένη μεταφορική ικανότητα έχουν οδηγήσει σε σημαντικές διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού. Χωρίς αυτά τα σημεία συμφόρησης, θα είχαμε καταφέρει να παραγάγουμε και να πουλήσουμε ακόμα περισσότερα προϊόντα», δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL Δρ Bertram Kandziora στη συνέντευξη τύπου της εταιρείας, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Ενημέρωσης της STIHL στις 15 Σεπτεμβρίου.
Ο Δρ Kandziora είναι αισιόδοξος για το υπόλοιπο οικονομικό έτος: «Υπάρχει ακόμα έντονη ζήτηση για τα προϊόντα της STIHL. Παράγουμε σε ολόκληρο τον κόσμο σε υψηλό επίπεδο έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να προμηθεύουμε τους πελάτες μας».
Αύξηση των διεθνών πωλήσεων στους τομείς των βενζινοκίνητων και των επαναφορτιζόμενων
Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, η STIHL κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε όλες τις ηπείρους. «Είτε πρόκειται για επαγγελματίες του τομέα της δασοκομίας, της κηπουρικής και της διαμόρφωσης χώρων πρασίνου, των δημοτικών υπηρεσιών και των υπηρεσιών συντήρησης του οδικού δικτύου είτε για ιδιώτες που εργάζονται όλο και περισσότερο στον δικό τους κήπο και στο σπίτι τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας: Τα προϊόντα της STIHL κάνουν ευκολότερη τη δουλειά στη φύση και με τη φύση. Η υψηλή ζήτηση για τα ηλεκτρικά μας εργαλεία που παρατηρείται από τα μέσα του περασμένου έτους επιβεβαιώνει ότι ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας με την ποικιλία των προϊόντων μας», δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL.
Στα δημοφιλή προϊόντα περιλαμβάνονται το χλοοκοπτικό ρομπότ STIHL iMOW, το επαναφορτιζόμενο ξυλοκοπτικό STIHL GTA 26, τα βενζινοκίνητα αλυσοπρίονα και τα βενζινοκίνητα κοπτικά καθαρισμού για τους λάτρεις της κηπουρικής καθώς και τα νέα επαναφορτιζόμενα προϊόντα για επαγγελματίες που κυκλοφόρησαν το πρώτο εξάμηνο του 2021. Αυτά περιλαμβάνουν τον επαναφορτιζόμενο φραχτοκόπτη μεγάλου μήκους STIHL HLA 135 και το επαναφορτιζόμενο χορτοκοπτικό STIHL FSA 135. Όπως λέει ο Δρ Kandziora: «Παρατηρούμε και φέτος μια έντονη προτίμηση για τα επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά εργαλεία. Είναι θετικό το γεγονός ότι καταγράψαμε επίσης αύξηση πωλήσεων, κατά διψήφιο ποσοστό, στα βενζινοκίνητα και τα ηλεκτρικά προϊόντα. Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι η STIHL παραμένει ισχυρή στον τομέα των βενζινοκίνητων, αλλά καθίσταται επίσης ένας ολοένα και πιο ισχυρός παράγοντας στην αγορά των επαναφορτιζόμενων».
Πρόσω ολοταχώς για την παγκόσμια παραγωγή
Ωστόσο, η συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση για προϊόντα της STIHL δημιουργεί επίσης σημαντικές προκλήσεις – η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσχέρειες στις αλυσίδες εφοδιασμού σε ολόκληρο τον κόσμο και σημαντικά σημεία συμφόρησης στην προσφορά πρώτων υλών και εξαρτημάτων, για παράδειγμα. Αυτά επηρεάζουν τον χάλυβα, ορισμένους τύπους πλαστικών κόκκων και τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα. «Δυστυχώς, εξαιτίας αυτών των εξωτερικών παραγόντων, σε ορισμένα σημεία δεν μπορέσαμε να ανταποκριθούμε πλήρως στη ζήτηση για ηλεκτρικά εργαλεία STIHL.
Η παγκόσμια παραγωγή λειτουργεί επί του παρόντος σε πλήρη ταχύτητα για να καλύψει τις ελλείψεις και να εφοδιάσει καλύτερα τους πελάτες μας», λέει ο Δρ Kandziora. «Όλοι οι εργαζόμενοι διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο βοηθώντας μας να αντιμετωπίσουμε αυτές τις τεράστιες προκλήσεις – κάνοντας επιπλέον βάρδιες και επιδεικνύοντας εξαιρετική ευελιξία και προσωπική δέσμευση. Επί του παρόντος, σημειώνουμε αποτελέσματα ρεκόρ στην παραγωγή, στην εφοδιαστική και στις πωλήσεις. Η επιτυχής επιχειρηματική ανάπτυξή μας είναι εφικτή αποκλειστικά χάρη στην τεράστια δέσμευση του εργατικού δυναμικού μας», δήλωσε ο Πρόεδρος της Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL, επαινώντας τους εργαζόμενους της οικογενειακής εταιρείας.
Τα έσοδα στη γερμανική αγορά υπερβαίνουν το επίπεδο του προηγούμενου έτους παρά τις προκλήσεις
Κατά την περίοδο έως τον Αύγουστο του 2021, τα έσοδα της STIHL στην αγορά της Γερμανίας υπερέβησαν πάλι κατά πολύ το υψηλό επίπεδο του προηγούμενου έτους. Η συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για οικιακά και κηπευτικά προϊόντα που προκαλείται από την τάση για παραμονή στο σπίτι είναι ο κύριος λόγος πίσω από αυτή τη θετική πορεία των πωλήσεων. Ωστόσο, και η Γερμανία αντιμετωπίζει δυσκολίες στον τομέα της προσφοράς λόγω της υψηλής ζήτησης, των σημείων συμφόρησης στην προμήθεια πρώτων υλών και εξαρτημάτων, καθώς και της περιορισμένης μεταφορικής ικανότητας, πράγμα που σημαίνει ότι οι έμποροι, οι συνεργάτες και οι πελάτες αναγκάζονται μερικές φορές να περιμένουν για την εκτέλεση των παραγγελιών τους.
Στις 9 Ιουλίου 2021, άνοιξε η νέα αποθήκη τελικών προϊόντων στο κέντρο διανομής της STIHL στο Dieburg και άρχισε επίσημα τη λειτουργία της. Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε περίπου 26 εκατομμύρια ευρώ. Η νέα αυτή εγκατάσταση αυξάνει την εφοδιαστική αποδοτικότητα της εταιρείας και, ως εκ τούτου, προετοιμάζει το έδαφος για μελλοντική ανάπτυξη στη γερμανική αγορά.
Η μητρική εταιρεία της STIHL μεγαλώνει και διευρύνει την ικανότητα για μελλοντικές τεχνολογίες
Η μητρική εταιρεία στη Γερμανία, η ANDREAS STIHL AG & Co. KG, κατέγραψε έσοδα ύψους 1,03 δισεκατομμυρίων ευρώ μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου 2021, αύξηση 15,9% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. «Πρόκειται για αξιοσημείωτους ρυθμούς αύξησης, δεδομένου ότι, ως Όμιλος STIHL, αντιμετωπίζουμε επίσης σημαντικές δυσκολίες στην απόκτηση επαρκών ποσοτήτων εξαρτημάτων, πρώτων υλών και άλλων υλικών για την παραγωγή μας στα κεντρικά εργοστάσια εξαιτίας των σημείων συμφόρησης στον εφοδιασμό», δήλωσε ο Δρ Kandziora. Η συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση για ηλεκτρικά ποδήλατα εξασφαλίζει επίσης θετική επιχειρηματική ανάπτυξη. «Στη μονάδα Χύτευσης Μαγνησίου της STIHL στο Weinsheim παράγουμε επίσης περιβλήματα για τα συστήματα κίνησης των ηλεκτρικών ποδηλάτων, τα οποία προμηθεύουμε σε εταιρείες του κλάδου.
Η τάση προς τα ηλεκτρικά ποδήλατα εξακολουθεί να σημειώνει κατακόρυφη άνοδο, πράγμα που σημαίνει ότι αναμένουμε αύξηση του όγκου των παραγγελιών τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της STIHL. Ως αποτέλεσμα της ενθαρρυντικής αύξησης, ο αριθμός των εργαζομένων στην έδρα της εταιρείας έχει επίσης αυξηθεί από το τέλος του Δεκεμβρίου 2020 κατά 8%, σε 5.684 άτομα κατά την ημερομηνία αναφοράς της 31ης Αυγούστου 2021. Το συνολικό εργατικό δυναμικό αποτελείται από 4.009 εργαζόμενους στο Waiblingen, 416 στο Fellbach, 257 στο Ludwigsburg, 924 στο Weinsheim και 78 στο Wiechs am Randen. Εξακολουθούν να υπάρχουν περίπου 100 κενές θέσεις προς κάλυψη στην έδρα της εταιρείας, κυρίως στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον Δρ. Bertram Kandziora: «Η συνεχιζόμενη τάση για επαναφορτιζόμενα προϊόντα και ψηφιακές τεχνολογίες, για συνδεδεμένα και έξυπνα προϊόντα και για διαδικτυακές αγορές αποκτά επίσης ιδιαίτερη σημασία για εμάς. Η STIHL βρίσκεται στο μέσο μιας πορείας μεταμόρφωσης και ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε το μέλλον. Σημαντικό μέρος αυτής της διαδικασίας είναι η επέκταση της ικανότητάς μας για μελλοντικές τεχνολογίες στο Waiblingen». Η εταιρεία αναζητά κυρίως ειδικούς στους τομείς των επαναφορτιζόμενων προϊόντων, της ηλεκτρονικής, της ψηφιοποίησης, της ανάπτυξης λογισμικού, της ρομποτικής, του διαδικτύου των πραγμάτων (IoT) και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η STIHL World θα ανοίξει στο Waiblingen το 2023
Η STIHL αυτή τη στιγμή εκσυγχρονίζει και επεκτείνει τις κεντρικές εγκαταστάσεις της στο Waiblingen. Εμβληματικό έργο του μελλοντικού συγκροτήματος είναι το STIHL World, το οποίο χτίζεται εκεί. Έχει προγραμματιστεί να ανοίξει στις αρχές του 2023 και έχει ως στόχο να αναδείξει την ιστορία της εταιρείας και των προϊόντων της σε τρία επίπεδα συνολικά, προσφέροντας παράλληλα στους επισκέπτες μια πλατφόρμα γνώσης για τα δάση.
Ο Norbert Pick, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της STIHL, υπεύθυνος για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, παρουσίασε τη νέα εγκατάσταση κατά τη Διεθνή Ημέρα Ενημέρωσης και στη διάρκεια μιας εικονικής περιήγησης, κατά την οποία δήλωσε: «Όλοι οι τομείς στον νέο κόσμο της STIHL θα επιτρέψουν στους πελάτες μας, τους φίλους και τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για εμάς να βιώσουν την επωνυμία STIHL με τρόπο εξίσου κατατοπιστικό και διασκεδαστικό. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό θα ενισχύσει την αφοσίωση στην επωνυμία STIHL».
Κοινοποιήστε το:
Διαβάστε Επίσης