Ο Έλληνας ράπερ Snik κυκλοφόρησε το νέο του video clip με τίτλο «Diamanti», όπου τον βλέπουμε να αγκαλιάζει την Βάσω Βιλέγκας.
Ο γνωστός Έλληνας ράπερ Snik – κατά κόσμον Δημήτρης Γιαννούλης – γνωρίζει τεράστια επιτυχία, με χιλιάδες άτομα νεαρής ηλικίας να συρρέουν μαζικά στο Youtube, ώστε να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη.
Εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελέσει η νέα κυκλοφορία του 32χρονου εκκεντρικού ράπερ. Πρόκειται για το video clip με τίτλο «Diamanti» που σε μόλις λίγες ώρες από την πρεμιέρα του έχει συγκεντρώσει σχεδόν 500.000 προβολές.
Πολλοί ενδεχομένως να σταθούν στις «ρίμες» του Snik, ή έστω στη Βάσω Βιλέγκας που ποζάρει στο πλευρό του ράπερ με τα απολύτως απαραίτητα.
Αυτό, ωστόσο, που κέντρισε το δικό μας ενδιαφέρον ήταν οι δύο Bugatti Chiron που ξεπροβάλλουν στις οθόνες μας και λάμπουν σαν διαμάντια.
Που, όμως, βρήκε ο Snik τα δύο ολόιδια υπερπολυτελή σπορ αυτοκίνητα της γαλλικής μάρκας, από τη στιγμή που δεν έχει καταγραφεί καμία ταξινόμηση στη χώρα μας και η τιμή της κάθε μονάδας αγγίζει τα 2.500.000 ευρώ;
Η απάντηση δίνεται στην αρχή του βίντεο και συγκεκριμένα στα credits. Εκεί θα παρατηρήσετε τo ακρωνύμιο “CGI” (Computer Generated Image) αλλά και τον όρο “Visual FX” (Visual Effects).
Πρόκειται για λέξεις – κλειδιά που καταδεικνύουν πως έχουν χρησιμοποιηθεί εικόνες οι οποίες δημιουργήθηκαν μέσω υπολογιστή, αλλά και προηγμένα οπτικά εφέ που σε κάνουν να σπαζοκεφαλιάζεις για το αν τα αυτοκίνητα είναι πραγματικά ή ψηφιακά δημιουργήματα.
Η εταιρεία που συνέθεσε αυτές τις υψηλής πιστότητας εικόνες είναι η «2NCS», η οποία εξειδικεύεται στη δημιουργία renderings (ρεαλιστική απόδοση ενός αντικειμένου/περιβάλλοντος μέσω Η/Υ) αυτοκινήτων.
Σημειώστε πως η Bugatti Chiron παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2019 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, με την παραγωγή της να περιορίζεται σε μόλις 500 κομμάτια – 300 από τα οποία ήδη έχουν πουληθεί.
Πηγή τροφοδότησης του γαλλικού hypercar συνιστά ένας τετρατούρμπινος W16 βενζινοκινητήρας των 8,0 λίτρων ο οποίος παράγει 1.500 PS και 1.600 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός προηγμένου διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου των 7 σχέσεων.
Η Chiron εξοπλίζεται –μεταξύ άλλων- με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ (+torque vectoring), ενεργή ανάρτηση και 5 οδηγικά προφίλ (Lift, Auto, Autobahn, Handling και Top Speed) για την παραμετροποίηση των συστημάτων κίνησης, πάντα με γνώμονα τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.
Σύμφωνα με την Bugatti, η επιτάχυνση στα πρώτα 100 km/h ώρα «έρχεται» σε 2,5 sec, το 0-300 km/h ολοκληρώνεται σε 13,6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 420 km/h.