Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2020, 23:05
Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ (Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών), Ευαγγελία Κεκελέκη επεσήμανε πως η καθυστέρηση των κούριερ, δίνει το δικαίωμα αποζημίωσης στους καταναλωτές. Παράλληλα, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και τόνισε πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας, ο καταναλωτής δικαιούται 6 ευρώ.
Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο», τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ3.
Η κα Κεκελέκη ανέφερε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν, υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.
Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2020, 23:06