Η ανακοίνωση σηματοδοτεί την πρώτη σε μια σειρά φιλόδοξων πρωτοβουλιών «Brew a Better World», που αποτελεί μέρος της νέας στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας «EverGreen».
Για να επιτύχει τον στόχο της αυτό, η εταιρεία δήλωσε ότι θα μεγιστοποιήσει την ενεργειακή της απόδοση και τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έως το 2030.
Παράλληλα, το 2030 αποτελεί κομβικό χρόνο για την υλοποίηση των στόχων «πρασινίσματος» που έθεσε η Heineken, καθώς επιθυμεί να έχει κατορθώσει να μειώσει κατά 30% (σε σύγκριση με το 2018) τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής και τροφοδοσίας, από την καλλιέργεια του κριθαριού, τη συσκευασία έως την αλυσίδα μεταφοράς-διανομής.
«Στόχος μας είναι να γίνουμε ενεργειακά ουδέτεροι στις εγκαταστάσεις παραγωγής μας έως το 2030, προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο των 1,5 ° C που ορίζεται στη Συμφωνία του Παρισιού. Θα μειώσουμε περαιτέρω τις εκπομπές μας μέσω της ενεργειακής απόδοσης και θα επιταχύνουμε τη μετάβαση προς ανανεώσιμες πηγές ενέργειας », δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Heineken, Dolf van den Brink.
«Ένα μεγάλο μέρος του συνολικού αποτυπώματος άνθρακα πέραν της παραγωγής προέρχεται από τη γεωργία, τη συσκευασία, τη διανομή και την ψύξη. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεργαστούμε στενά με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας για να επιτύχουμε τον φιλόδοξο στόχο μας έως το 2040. “
Η ολλανδική εταιρεία ζυθοποιίας αναφέρει ότι έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται για την επίτευξη των στόχων της, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των εκπομπών άνθρακα ανά εκατόλιτρο στις ζυθοποιίες της κατά 51% από το 2008.
Πέρυσι, η Heineken ανακοίνωσε ότι όλη η μπύρα που πωλείται στην ολλανδική αγορά παρασκευάζεται χρησιμοποιώντας 100% πράσινη ενέργεια. Εν τω μεταξύ, το Δεκέμβριο, ξεκίνησε μια συνεργασία για την κατασκευή αιολικού πάρκου στη Φινλανδία, η οποία θα τροφοδοτήσει ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια το ευρωπαϊκό δίκτυ της ζυθοποιίας που τροφοδοτεί 13 από τις εταιρείες της.
Με στοιχεία από το foodbev.com