Δεν είναι λίγοι οι πολίτες που μέσα στις γιορτές έλαβαν γραπτό μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο, από την υποτιθέμενη τράπεζά τους, με το οποίο επιτήδειοι τους ζητούν να προχωρήσουν σε «επιβεβαίωση των στοιχείων τους» για επικαιροποίηση του μητρώου.
Σύμφωνα με το kavalapost.gr, μία Καβαλιώτισσα «έπεσε» στην παγίδα, απάντησε στο συγκεκριμένο μήνυμα, «πάτησε» στον σύνδεσμο που της στάλθηκε μέσω SMS και οδηγήθηκε σε μία ιντερνετική πλατφόρμα η οποία προσομοίαζε το διαδικτυακό «περιβάλλον» [λογότυπα, γραμματοσειρές κτλ.] γνωστής τράπεζας στην οποία η ίδια διατηρεί λογαριασμό.
Αφού προχώρησε στην εκ νέου καταχώριση και επικαιροποίηση των στοιχείων της, τής ζητήθηκε να αλλάξει το PIN του λογαριασμού της όπως και έκανε. Αποτέλεσμα; 7.090 ευρώ έκαναν «φτερά» από τον λογαριασμό της και «μεταφέρθηκαν» σε τράπεζα του… Λονδίνου!
Η γυναίκα μόλις συνειδητοποίησε τι είχε γίνει, επικοινώνησε τόσο με την τράπεζά της όσο και με τις Αρχές για να «παγώσει» άμεσα οποιαδήποτε περαιτέρω κίνηση στον τραπεζικό της λογαριασμό.
Συνίσταται ιδιαίτερη προσοχή σε όλους. Υπενθυμίζεται ότι οι τράπεζες ποτέ δεν ζητούν αποστολή προσωπικών στοιχείων μέσω τηλεφώνου.